Na vrh
18 Mar

Obvestilo o spremembi delovnega procesa v času epidemije

Spoštovani,

skladno s težnjo po zajezitvi širjenja virusa COVID-19 in s tem povezanimi ukrepi Vlade RS Vas obveščamo, da prostori naše poslovalnice ne bodo odprti za stranke, delo pa se opravlja na daljavo.

Za potrebe izpolnjevanja zavarovalnih pogodb bo delovni proces tudi v tem času potekal kolikor je mogoče nemoteno.

Za vsa vprašanja smo Vam na voljo na brezplačni številki 080 12 68 ter elektronskem naslovu info@wienerstaedtische.si.

Glede področja življenjskih zavarovanj Vas še obveščamo, da je vse spremembe pogodb življenjskih zavarovanj, kjer ni potrebna osebna identifikacija zavarovalca in/ali ostalih vključenih oseb (npr. sprememba višine premije, dodajanje novih rizikov, odkupi zavarovanj, delni dvigi ipd.), mogoče zahtevati po elektronski pošti, s skeniranimi podpisanimi obrazci za zahtevane spremembe in potrebnimi prilogami.

Prijava škodnih zahtevkov nemoteno poteka kot doslej, in sicer lahko zavarovalne primere prijavite preko spletnih obrazcev, ki so na voljo na naši spletni strani –  https://www.wienerstaedtische.si/skode. Prav tako lahko zavarovalne primere prijavite preko elektronske pošte na naslovu: skode@wienerstaedtische.si ali info@wienerstaedtische.si ter po telefonu, na številke 01 583 64 08, 01 583 64 09 in 01 300 17 00. Osebna prijava zavarovalnih primerov do nadaljnjega ne bo mogoča. Za pomoč pri prijavi zavarovalnega primera se lahko preko telefona ali elektronske pošte obrnete tudi na svojega zastopnika.

K hitri in varni obravnavi zavarovalnih primerov lahko prispevate tako, da nam posredujete popolno dokumentacijo:

  • fotografije poškodovanih stvari (če je to mogoče, Vas prosimo, da poškodovane stvari hranite do zaključka obravnave zavarovalnega primera),
  • vso dokumentacijo, s katero razpolagate v času prijave.

Vso dokumentacijo, ki jo boste pridobili v postopku reševanja Vašega primera oziroma Vas bomo zanjo zaprosili, nam boste posredovali po elektronski pošti (kot skeniran dokument oz. fotografijo), na zgoraj navedene elektronske naslove ali na elektronske naslove, ki vam jih bomo sporočili v postopku reševanja zahtevka.

O obravnavi Vašega škodnega primera Vas bomo sproti obveščali, prav tako pa smo za Vaša vprašanja dosegljivi na zgoraj navedenih telefonskih številkah.