Preventivni ukrepi od 28. aprila 2020
Ukrepi ob vstopu v prostore zavarovalnice
Prosimo vas, da striktno upoštevate ukrepe za vstop v poslovalnico in da spoštujete usmeritve našega osebja.
Usmeritve za vstop:
- V prostore zavarovalnice lahko vstopajo samo zdrave osebe.
- Za vstop pozvonite na ustrezen zvonec pred vhodom v zavarovalnico.
- V prostore se vstopa posamično ob upoštevanju usmeritev osebja.
- Ob vstopu v prostor je obvezna uporaba zaščitne maske oziroma drugo obliko zaščite, ki prekrije nos in usta.
- Obvezno je razkuževanje rok z ustrezno količino razkužila, ki je obiskovalcem na voljo na vstopni točki.
- Ves čas prisotnosti na lokacijah zavarovalnice je potrebno upoštevati higieno kašlja in rok ter skrbeti za ustrezno medsebojno razdaljo (cca. 2 m).
Strankam smo na voljo tudi na daljavo.
Za potrebe izpolnjevanja zavarovalnih pogodb bo naš delovni proces še naprej potekal nemoteno. Za uporabo naših storitev ali komunikacijo z zavarovalnico so vam na voljo elektronske in telekomunikacijske poti. Vzpostavili smo tudi rešitve za sklepanje zavarovanj in obravnavo škod na daljavo (brez fizične prisotnosti obeh strani).
Za vsa vprašanja smo Vam na voljo na brezplačni številki 080 12 68 ter elektronskem naslovu info@wienerstaedtische.si.
Področje življenjskih zavarovanj
Vse spremembe pogodb življenjskih zavarovanj, kjer ni potrebna osebna identifikacija zavarovalca in/ali ostalih vključenih oseb (npr. sprememba višine premije, dodajanje novih rizikov, odkupi zavarovanj, delni dvigi ipd.), je mogoče zahtevati po elektronski pošti, s skeniranimi podpisanimi obrazci za zahtevane spremembe in potrebnimi prilogami.
Prijava škodnih zahtevkov
nemoteno poteka kot doslej, in sicer lahko zavarovalne primere prijavite preko spletnih obrazcev, ki so na voljo na naši spletni strani – https://www.wienerstaedtische.si/skode. Prav tako lahko zavarovalne primere prijavite preko elektronske pošte na naslovu: skode@wienerstaedtische.si ali info@wienerstaedtische.si ter po telefonu, na številke 01 583 64 08, 01 583 64 09 in 01 300 17 00. Osebna prijava zavarovalnih primerov do nadaljnjega ne bo mogoča. Za pomoč pri prijavi zavarovalnega primera se lahko preko telefona ali elektronske pošte obrnete tudi na svojega zastopnika.
K hitri in varni obravnavi zavarovalnih primerov lahko prispevate tako, da nam posredujete popolno dokumentacijo:
- fotografije poškodovanih stvari (če je to mogoče, Vas prosimo, da poškodovane stvari hranite do zaključka obravnave zavarovalnega primera),
- vso dokumentacijo, s katero razpolagate v času prijave.
Vso dokumentacijo, ki jo boste pridobili v postopku reševanja Vašega primera oziroma Vas bomo zanjo zaprosili, nam boste posredovali po elektronski pošti (kot skeniran dokument oz. fotografijo), na zgoraj navedene elektronske naslove ali na elektronske naslove, ki vam jih bomo sporočili v postopku reševanja zahtevka.
O obravnavi Vašega škodnega primera Vas bomo sproti obveščali, prav tako pa smo za Vaša vprašanja dosegljivi na zgoraj navedenih telefonskih številkah.